Trek Session 8 2023
Cena regularna:
31 199,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Session 8 to rower zjazdowy z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Praktycznie mieszkasz na trasach downhillowych w bike parku i szukasz szybkiego roweru zjazdowego o wybitnej przyczepności, który poradzi sobie z najostrzejszymi z nich dzięki konstrukcji zawieszenia pozwalającej zachować kontrolę od startu do mety.
Użyte technologie
Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku z tyłu z damperem Marzocchi Bomber, amortyzator 200 mm RockShox Boxxer Select z płynnym tłumikiem Charger RC, mocne hamulce 4-tłoczkowe Code R i 7-biegowy napęd SRAM GX.
Ostatnie słowo
Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki nowej konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „pedał kickback”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia.
Dlaczego je pokochasz?
- Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
- Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków.
- Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
- Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności
- Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH.
Rama | Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox Boxxer, sprężyna DebonAir+, tłumienie Rush RC, przesunięcie 52 mm, Boost DH 110x20 Maxle Stealth, 200 mm skoku |
*Amortyzator | Rozmiar: R1 Marzocchi Bomber, sprężyna 400 funtów, 250x72,5 mm |
Rozmiar: R2 Marzocchi Bomber, sprężyna 450 funtów, 250x72,5 mm |
|
Rozmiar: R3 Marzocchi Bomber, sprężyna 500 funtów, 250x72,5 mm |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | 200mm |
Koło przednie | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready |
Opona | Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | SRAM GX DH, 7-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX DH, średni wózek |
Korba | Truvativ Descendant DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany |
Kaseta | SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa |
Łańcuch | SRAM PC-1110, 11-rzędowy |
Pedał | Wellgo BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 36T |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
Sztyca | Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm |
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm |
Stery | FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5” (w zestawie miski do regulacji geometrii) |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar: R1, R2, R3 SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Waga | M - 17.92 kg / 39.51 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.