TREK Rail 9.9 X0 AXS T-Type Gen 4
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rail 9.9 to nasz najlepszy elektryczny rower górski o długim skoku. Otrzymujesz wyjątkowo masywną ramę z włókna węglowego, niewiarygodnie gładko pracujące zawieszenie RockShox, najlepszy bezprzewodowy napęd sterowany elektronicznie SRAM oraz wydajny silnik Performance Line CX firmy Bosch z inteligentnym systemem, akumulatorem o ogromnym zasięgu i nową mini manetką. Nowy wyświetlacz kontrolera systemu jest niemalże zrównany z górną rurą, dzięki czemu wygląda elegancko gdziekolwiek pojedziesz, a podczas ostrej jazdy nie przeszkadza.
⇒ Rail 9.9 X0 AXS T-Type Gen 4 ⇐
Specyfikacja techniczna
Rama
Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8”, zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec
RockShox ZEB Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, powiększona zwężana rura sterowa 1,8”, korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator
RockShox Super Deluxe Thru Shaft, AirWiz, 230 mm x 57,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca
170mm (580mm od osi do korony)
Koło przednie
Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne
Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Element opony
Rozmiar: S, M, L, XL
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Rozmiar: S, M, L, XL
Czujniki do monitorowanie ciśnienia opon Quarq TyreWiz
Taśma na obręcz
TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon
Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta
Bateria
Rozmiar: S
Bosch PowerTube 625 Wh, system inteligentny
Rozmiar: M, L, XL
Bosch PowerTube 750 Wh, system inteligentny
Ładowarka
Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny
Sterownik
Rozmiar: S, M, L, XL
Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart
Rozmiar: S, M, L, XL
Ministerownik Bosch BRC3300, system Smart, 22,2 mm
Silnik
Bosch Performance Line CX, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm
Manetka
SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną
Przerzutka tylna
SRAM X0 Eagle AXS, Typ T
Korba
SRAM X0 Eagle, długość 160 mm
Zębatka przednia
SRAM XX T-Type, 34T, stal
Kaseta
SRAM Eagle S-1295, Typ T, 10-52, 12-rzędowa
Łańcuch
SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów
Pedał
VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki
1x: 34T
Waga
M – 23,75 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.