


TREK FUEL EX 9.8 XT gen 5
Opis
Fuel EX 9.8 łączy w sobie lekką ramę całkowicie wykonaną z włókna węglowego z częściami dobranymi w taki sposób, aby zapewniały najlepszy stosunek osiągów do ceny. Dodatkowym atutem tego modelu jest zaawansowane zawieszenie FOX wyposażone w ulepszone tłumiki przednie i tylne, a także koła z włókna węglowego z tylną piastą Rapid Drive oraz szeroki wybór super-płynnych napędów Shimano XT, dzięki którym poczujesz różnicę już przy pierwszym naciśnięciu pedałów.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Potrzebujesz jednego roweru, który poradzi sobie na każdym szlaku, wyposażonego w lekką, tłumiącą drgania ramę z włókna węglowego? Wolisz wydać swoje pieniądze na części zapewniające lepszą przyczepność zamiast na zbędne upiększenia?
Użyte technologie
Lekka i sztywna rama w całości wykonana z włókna węglowego z wewnętrznym schowkiem, widelec FOX Performance 36 z zapewniającym większy zakres regulacji tłumieniem GRIP oraz amortyzator RE:aktiv z opcją Thru Shaft. Napęd Shimano XT 1x12 zapewniający super-płynną zmianę przełożeń jednym ruchem kciuka, plus super-niskie 51-zębowe przełożenie na podjazdy, a także całkowicie nowe koła Bontrager z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive gwarantującą szybkie zazębianie.
Ostatnie słowo
Fuel EX 9.8, to doskonała inwestycja, jeżeli potrzebujesz jednego roweru oferującego wszystkie powyższe zalety. Chociaż otrzymujesz lekką ramę z włókna węglowego, to tak naprawdę prawdziwą wartość dodaną w przypadku tego modelu stanowią części, takie jak tłumik GRIP zapewniający dodatkowy zakres regulacji, opcja Thru Shaft, która sprawi, że poczujesz się jakbyś płynął oraz koła z włókna węglowego i piastą Rapid Drive, gwarantujące zawrotne przyspieszenia.
Dlaczego je pokochasz?
- Dzięki częściom zapewniającym najwyższe osiągi, Fuel EX 9.8 przeniesie Cię na wyższym poziom jazdy, bez konieczności wydawania ogromnych sum.
- RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny amortyzator, więc lepiej trzyma się terenu i pozwala Ci zachować kontrolę
- Elegancki i poręczny schowek wewnętrzny zapewnia miejsce na części potrzebne do naprawienia przebitej opony lub na inny sprzęt
- Rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, aby zapewnić lepsze dopasowanie wszystkim rowerzystom. Dodatkowo, dostajesz najszybsze koła pasujące do Twojej ramy: Ramy XS mają koła 27.5˝, w S można wybrać między 27.5˝ lub 29˝, a M i XL koła 29˝
Rama | Rama i widełki z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, zwężana główka ramy, zabezpieczenie Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, Carbon Armor, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku |
---|---|
Widelec | Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku |
*Amortyzator | Rozmiar: XS , S Fox Performance Float EVOL, Re:aktiv z tłumieniem 3-pozycyjnym Thru Shaft, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Fox Performance Float EVOL, Re:aktiv z tłumieniem 3-pozycyjnym Thru Shaft, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | 150mm (561mm axle-to-crown) |
Koło przednie | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle |
*Opona | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40” |
Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60" |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60" |
|
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
*Korba | Rozmiar: XS , S Shimano XT M8100, zębatka ze stopu aluminium 30T, Boost (linia łańcucha 52 mm), długość 170 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL Shimano XT M8100, zębatka ze stopu aluminium 30T, Boost (linia łańcucha 52 mm), długość 175 mm |
|
Wkład suportu | Shimano MT500, 92 mm, PressFit |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 340 mm długości |
Rozmiar: M , ML Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL Bontrager Line Elite Dropper, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 480 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości |
|
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block, zakres 58 stopni, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano SLX M7120 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL Shimano RT66, na 6 śrub, 180 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL Shimano RT66, 203 mm, na 6 śrub |
Waga | M - 13.13 kg / 28.94 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |