TREK Émonda SL 7
Opis
Émonda SL 7 Disc to ultralekki rower szosowy z włókna węglowego, którego aerodynamiczna konstrukcja zapewnia większą swobodę podczas szybkiej jazdy zarówno na płaskim terenie, jak i podczas podjazdów. Bezprzewodowy napęd Di2 gwarantujący błyskawiczną zmianę biegów, lekkie koła z włókna węglowego oraz pozostałe komponenty klasy wyścigowej czynią z tej maszyny idealny wybór dla miłośników szybkości szukających każdej możliwej przewagi w osiągach.
Specyfikacja techniczna
Rama
Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, rury Ride Tuned zoptymalizowane na osiągi, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zgodność z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec
Émonda SL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Waga
56 - 7.90 kg / 17.42 lbs
Ograniczenie wagowe
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Ładowarka
Z kablem do ładowania
Manetka
Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog
Korba
Rozmiar: 47
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56, 58
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości
Rozmiar: 60, 62
Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed
Łańcuch
Shimano XT M8100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 50T, 2x: 53/39
Koło przednie
Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne
Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona
Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z włókna węglowego, 170 tpi, 700 x 25 mm
Element opony
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz
TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon
28 mm
Siodełko
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
Sztyca
Rozmiar: 47, 50, 52, 54
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20mm, niska
Rozmiar: 56, 58, 60, 62
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20 mm, wysoka
Kierownica i wspornik (zintegrowane)
Rozmiar: 47, 50
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 38 cm, długość mostka 80 mm
Rozmiar: 52
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 40 cm, długość mostka 90 mm
Rozmiar: 54
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm, długość mostka 90 mm
Rozmiar: 56
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm, długość mostka 100 mm
Rozmiar: 58
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm, długość mostka 110 mm
Rozmiar: 60, 62
Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm, długość mostka 110 mm
Taśma na kierownicę
Owijka Bontrager Supertack Perf
Hamulec
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra
Tarcza hamulcowa
Shimano CL800, 160 mm z mocowaniem centerlock
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu