TREK Checkpoint ALR 4
Opis
Checkpoint ALR 4 to najbardziej korzystny wybór na szutry w tej kategorii rowerów. Checkpoint ALR 4, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Liczne użyteczne rozwiązania, takie jak koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego, napęd 11-biegowy SRAM Apex, czy też mechaniczne hamulce tarczowe, czynią z Checkpoint ALR 4 idealną maszynę na łatwy wjazd w świat szutrowych dróg.
Specyfikacja techniczna
Rama
Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec
Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Waga
56 - 9.80 kg / 21.61 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Manetka
SRAM Apex, 11-biegowa
Przerzutka tylna
Shimano Apex 1, długi wózek, maks. zębatka 42T
Korba
Rozmiar: 49
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości
Rozmiar: 52
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości
Wkład suportu
SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
SRAM PG-1130, 11-42, 11-rzędowa
Łańcuch
SRAM PC-1130, 11-rzędowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 44T, 2x: 50/34
Piasta przednia
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Piasta tylna
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz
Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta
Szprychy
14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
Opona
Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c
Element opony
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz
TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon
Informacje dostępne w instrukcji obsługi
Siodełko
Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
Sztyca
Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości
Kierownica
Rozmiar: 49
Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości
Rozmiar: 52
Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
Taśma na kierownicę
Owijka Bontrager Supertack Perf
Wspornik kierownicy
Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Hamulec
Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro C550, dwutłoczkowe, flat mount
Tarcza hamulcowa
Tektro, centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu