Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz przewagi w osiągach, którą dają tylko rowery enduro wykorzystywane w zawodach Mistrzostw Świata. Lubisz jeździć szybko, ostro i ścinać zakręty aż po najwyższy stopień podium.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a dodatkowo nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo mocnymi 38 mm goleniami. Napęd SRAM X01 Eagle z nową kasetą 10-52 i koła z włókna węglowego Line Carbon 30 z piastą Rapid Drive z 54 zębami umożliwiającą szybkie przyśpieszenie w kluczowych momentach.
Ostatnie słowo
W tym rowerze nie ma nawet jednej części, która nie powstała z myślą o jeździe z szaloną prędkością po najdzikszych trasach enduro świata. Szybko, ostro, szybko, radośnie, szybko. Czy wspomnieliśmy już, że ten rower jeździ szybko?
Dlaczego je pokochasz?
- Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
- Nowe, wyjmowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu, chroniąc linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
- Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru
- Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
- Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku |
Amortyzator | NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230 x 62,5 mm |
Koło przednie | NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, piasta Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch thru axle |
*Opona | Size: S , M , ML , L , XL Bontrager SE4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40" |
Size: S , M , ML , L , XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60" |
|
Element opony | Zawór Bontrager TLR, 50 mm |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Manetka | SRAM X01 Eagle, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM X01 Eagle |
*Korba | Size: S SRAM X01 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, Boost (odległość środka łańcucha do osi roweru 55 mm), 170 mm długości |
Size: M , ML , L , XL SRAM X01 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 30T, Boost (odległość środka łańcucha do osi roweru 55 mm), 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, 73mm, BSA gwintowany |
Kaseta | Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-biegowa |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Size: S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 345 mm długości |
Size: M , ML Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Size: L Bontrager Line Elite Dropper, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 485 mm długości |
|
Size: XL Bontrager Line Elite Dropper, 200 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 550 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 67 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM Code RSC |
*Tarcza hamulcowa | Size: S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Size: S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Waga | M - 14.12 kg / 31.14 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |