Producenci
Zaloguj się

Slash 9.8 XT 2021

Dostępność: tylko w sklepie stacjonarnym
Cena: 27 999,00 zł 27999.00
ilość szt.
Zyskujesz 559 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: TREK
Kod produktu: 1044806

Opis

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub epickie przygody? Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a wydajność regulowanego zawieszenia jest dla Ciebie ważniejsza niż posiadanie pięknego napędu z górnej półki?

Użyte technologie

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a dodatkowo nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo mocnymi 38 mm goleniami. 12-biegowy napęd Shimano XT zapewniający super-płynną zmianę przełożeń jednym ruchem kciuka oraz koła Line Elite 30 wykonane z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive umożliwiającą szybkie przyśpieszanie w momentach, w których najbardziej tego potrzebujesz.

Ostatnie słowo

To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód!

 

Przegląd

favorite_borderDlaczego je pokochasz?

  1. Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
  2. Nowe, wyjmowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu, chroniąc linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
  3. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru wyciągiem
  4. Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej witrynie w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów.

Dane techniczne

*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230 x 62,5 mm
Koła
Koło przednie NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, piasta Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch thru axle
*Opona Size: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40"
Size: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60"
Element opony Zawór Bontrager TLR, 50 mm
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Napęd
Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T
*Korba Size: S
Shimano XT M8120, 30T, Boost (linia łańcucha 55 mm), długość 170 mm
Size: M , ML , L , XL
Shimano XT M8120, 30T, Boost (linia łańcucha 55 mm), długość 175 mm
Wkład suportu Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Size: S
Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 345 mm długości
Size: M , ML
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 440 mm długości
Size: L
Bontrager Line Elite Dropper, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 485 mm długości
Size: XL
Bontrager Line Elite Dropper, 200 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 550 mm długości
Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
Stery Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 67 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano SLX M7120
*Tarcza hamulcowa Size: S , M , ML , L , XL
Shimano RT66, na 6 śrub, 180 mm długości
Size: S , M , ML , L , XL
Shimano RT66, 203 mm, na 6 śrub
Waga
Waga M - 14.26 kg / 31.44 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl