Producenci
Zaloguj się

Rail 9 2021

Dostępność: na stanie
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 28 499,00 zł 28499.00
ilość szt.
Zyskujesz 569 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: TREK
Kod produktu: 592356_20200911110841

Opis

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Szukasz elektrycznego roweru górskiego o długim skoku zawieszenia, który da Ci potężny zastrzyk mocy, a jednocześnie pozwoli zaatakować trudny technicznie teren i wielkie skoki. Wolisz wydać przeznaczony na usprawnienia budżet na wygodne zawieszenie i najwyższej klasy części zamiast na ramę.

Użyte technologie

Lekka i wytrzymała rama Alpha Platinum Aluminium z wbudowanym akumulatorem 625 Wh zapewniającym estetyczny wygląd i ochronę na szlaku, widelec RockShox Lyrik Select Plus o skoku 160 mm, damper RockShox Deluxe RT3 o skoku 150 mm z dostępnym od Treka tłumieniem RE:aktiv z Thru Shaft, mocny silnik Bosch Performance Line CX o mocy 250 W wspomagający do 25 km/h i kontroler Purion. Napęd 1x12 SRAM GX Eagle, regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line Elite, hamulce 4-tłoczkowe Shimano SLX i koła 29-calowe Bontrager Line Comp 30 z oponami Bontrager SE5 Team Issue.

Ostatnie słowo

Nasz najwyższy model Rail ze stopu aluminium oferuje znaczne usprawnienia w zawieszeniu, napędzie, sztycy regulowanej i innych elementach. Akumulator o największym zasięgu Bosch oferuje moc niezbędną, by pokonać więcej okrążeń niż Ty wytrzymasz.

 

See it in action

favorite_borderDlaczego je pokochasz?

  1. Rail pędzi w dół szlaków tak samo sprawnie jak jego nieelektryczni bracia, a do tego podwiezie Cię na szczyt, więc nie potrzebujesz busa lub wyciągu
  2. System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi a dodatkowo możesz założyć koszyk na bidon
  3. Nowy, jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i wydajniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór
  4. RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny amortyzator, więc lepiej trzyma się terenu i pozwala Ci zachować kontrolę
  5. Zbudowany z zastosowaniem identycznych rozwiązań technologicznych w ramie jak Remedy i Slash, na przykład regulowanej geometrii Mino Link, rury dolnej Straight Shot poprawiającej sztywność i układu Active Braking Pivot (ABP)
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej witrynie w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów.

Dane techniczne

*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox Lyrik Select Plus, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2 RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, tłumienie RE:aktiv z Thru Shaft, 230 x 57,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 170mm
Koła
Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch thru axle
Opona Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60"
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Maks. rozmiar opon 29x2.60"
Napęd
Manetka SRAM GX Eagle, jedno kliknięcie, 12-rzędowa
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle
Korba SRAM X1 1000, 36T, 165 mm długości
Kaseta SRAM XG-1275 Eagle, 10-50, 12-rzędowa
Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-biegowa
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 34T
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Size: S
Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 340 mm długości
Size: M
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości
Size: L, XL
Bontrager Line Elite Dropper, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 480 mm długości
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości
Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano SLX M7120
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, 203 mm, na 6 śrub
Akcesoria
Bateria Bosch PowerTube 625
Ładowarka Standardowa ładowarka Bosch 4 A (220-240 V)
Sterownik Bosch Purion
Silnik Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 75 Nm, 25 km/h maks. wspomagania
Waga
Waga M - 23.91 kg / 52.71 lbs (z dętkami)
Ograniczenie wagowe

Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl