Promocje
Cannondale Trail SE 3
Cannondale Trail SE 3

5 999,00 zł

Cena regularna: 6 999,00 zł

Najniższa cena: 6 999,00 zł
TREK Remedy 7 27.5 NX 2022
TREK Remedy 7 27.5 NX 2022

10 850,00 zł

Cena regularna: 14 479,00 zł

Najniższa cena: 12 999,00 zł
TREK Rail 5 625 W Gen 3
TREK Rail 5 625 W Gen 3

19 999,00 zł

Cena regularna: 28 599,00 zł

Najniższa cena: 25 699,00 zł
TREK X-Caliber 9
TREK X-Caliber 9

6 999,00 zł

Cena regularna: 9 399,00 zł

Najniższa cena: 6 999,00 zł
Cannondale Bad Boy 1
Cannondale Bad Boy 1

9 999,00 zł

Cena regularna: 11 299,00 zł

Najniższa cena: 8 999,00 zł
ELECTRA Loft 7D z ramą w wersji damskiej 2022
ELECTRA Loft 7D z ramą w wersji damskiej 2022

1 999,00 zł

Cena regularna: 2 899,00 zł

Najniższa cena: 2 899,00 zł
ELECTRA Loft 7D EQ z ramą w wersji damskiej
ELECTRA Loft 7D EQ z ramą w wersji damskiej

2 299,00 zł

Cena regularna: 3 399,00 zł

Najniższa cena: 3 399,00 zł
TREK Powerfly FS 7 Gen 2
TREK Powerfly FS 7 Gen 2

22 484,00 zł

Cena regularna: 29 979,00 zł

Najniższa cena: 29 979,00 zł
Remedy 8 27.5 XT
Remedy 8 27.5 XT

11 699,00 zł

Cena regularna: 17 479,00 zł

Najniższa cena: 10 999,00 zł
ELECTRA Loft 7i EQ z ramą w wersji męskiej 2022
ELECTRA Loft 7i EQ z ramą w wersji męskiej 2022

3 199,00 zł

Cena regularna: 4 399,00 zł

Najniższa cena: 4 399,00 zł
TREK Emonda SL 6 Disc Pro 2022
TREK Emonda SL 6 Disc Pro 2022

14 999,00 zł

Cena regularna: 20 479,00 zł

Najniższa cena: 20 479,00 zł
Electra Townie Commute Go! 5i EQ z ramą w wersji damskiej
Electra Townie Commute Go! 5i EQ z ramą w wersji damskiej

10 999,00 zł

Cena regularna: 15 999,00 zł

Najniższa cena: 10 999,00 zł
Zaloguj się
Producenci

Opona Maxxis DISSECTOR 27,5 x 2.40 3 Maxx Terra Exo+/ TR zwijana

Dostępność: zapytaj o dostępność
Cena: 280,00 zł 280.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: maxxis
Kod produktu: 3C05-8720C_20201009151406
Pin It

Opis

Opona Dissector zaprojektowana przy współpracy z Troyem Brosnanem. Głównym zamysłem było stworzenie opony, która ma minimalne opory toczenia przy zachowaniu wszystkich cech klasycznej gumy DH. Dissector to wszechstronna opona, która może być używana jako przednia lub tylna, w zależności od warunków na szlaku.

Zastosowane technologie i mieszanki gumy: 

  • 2 Ply ("Ply" jest miarą grubości ścian bocznych w kordzie opony). Technologia używana w oponach z miękką mieszanką gumy (40a oraz 42) polega ona na zastosowaniu dwuwarstwowego oplotu włókien splecionych ukośnie, co zwiększa grubość, a zarazem trwałość ścianek bocznych oraz umożliwia stosowanie niskiego ciśnienia powietrza w oponie. 
  • 40 a Slow Reezaay to najbardziej miękka mieszanka gumy stosowana w oponach Maxxis, charakteryzuje się doskonałą przyczepnością w niskich temperaturach oraz elastycznością, co wpływa na dostosowanie się opony do nierówności.
  • 42a Super Tacky (ST) to miękka mieszanka stosowana w oponach DH/FR zapewniająca ponadprzeciętną przyczepność.
  • 60a Maxx Pro to opony z wkładką antyprzebiciową, trwała mieszanka gumy zapewniająca długą żywotność oraz niskie opory toczenia.
  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,
    • Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.
    • Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.
    • Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.
  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35mm

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
LeaseNow
Sklep internetowy Shoper.pl