Promocje
Koło górskie Bontrager Kovee XXX Boost TLR 29
Koło górskie Bontrager Kovee XXX Boost TLR 29
4 949,00 zł 4 199,00 zł
szt.
ELECTRA Ghostrider Go! 5i 2022
ELECTRA Ghostrider Go! 5i 2022
17 699,00 zł 13 500,00 zł
TREK Slash 9.7 SLX/XT 2022-23
TREK Slash 9.7 SLX/XT 2022-23
25 999,00 zł 22 499,00 zł
GT STOMPER 26" ACE
GT STOMPER 26" ACE
3 099,00 zł 2 699,00 zł
GT STOMPER 26" Prime
GT STOMPER 26" Prime
2 849,00 zł 2 499,00 zł
TREK Fuel EX 9.7 SLX/XT 2022
TREK Fuel EX 9.7 SLX/XT 2022
21 979,00 zł 18 999,00 zł
TREK FUEL EX 9.8 XT 2021
TREK FUEL EX 9.8 XT 2021
27 999,00 zł 24 500,00 zł
Electra Townie Commute Go! 5i EQ z ramą w wersji damskiej
Electra Townie Commute Go! 5i EQ z ramą w wersji damskiej
15 999,00 zł 12 499,00 zł
Electra Navigator Go! 5i 2022
Electra Navigator Go! 5i 2022
17 699,00 zł 13 999,00 zł
RIDLEY KANZO SPEED GRX 600
RIDLEY KANZO SPEED GRX 600
13 999,00 zł 11 999,00 zł
Noah Disc A+ Ultegra
Noah Disc A+ Ultegra
19 999,00 zł 17 499,00 zł
Cannondale TOPSTONE 0 2021
Cannondale TOPSTONE 0 2021
12 199,00 zł 9 999,00 zł
Zaloguj się
Producenci

Opona Maxxis ARDENT zwijana

Dostępność: zapytaj o dostępność
Cena: 199,00 zł 199.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: maxxis
Kod produktu: 3723-82735_20181130163112
Pin It

Opis

Opona przeznaczona do technicznych wyścigów XC jak i długich wyścigów wytrzymałościowych.

Opona usytuowana pomiędzy Ikon-em a Ardent-em.

Stopka/TPI: 120 TPI zwijana

Mieszanka/Technologie: 3C/TR/EXO

Waga rzeczywista losowo wybranego egzemplarza: 793 gramy

TPI (Threads Per Inch)

Oznacza ilość splotu włókien kordu na 1cal kwadratowy opony

Niższe Tpi daje lepszą odporność na przebicia i rozerwania opony ale jest nieco cięższa.

Wyższe Tpi daje lepsze dopasowanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazde i co za tym idzie jest lżejsza

Wyższe Tpi powoduje iż opona staje się "szybsza"

 

Technologie w oponach Maxxis:

  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • 2PLY - PLY Warstwa „nylonu” która trzyma wszystko (użyte technologie) razem. Rozciąga się od stopki (drut, kevlar lub aramid). Może być pojedyncza lub podwójna. DUAL PLY (2 PLY) Używany w oponach DH (zwiększona wytrzymałość ścian),
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • ST - Super Tacky, bardzo miękka mieszanka gumy stosowana w oponach DH oraz Freeride, zwiększona przyczepność w każdym terenie,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,

    Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.

    Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.

    Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.

  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120 TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35 mm

 

 

 

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl