Promocje
F-SI CRB 5 2021
F-SI CRB 5 2021
10 699,00 zł 8 999,00 zł
Cannondale TOPSTONE 0 2021
Cannondale TOPSTONE 0 2021
12 199,00 zł 10 499,00 zł
Checkpoint SL 5 58 Dark Olive
Checkpoint SL 5 58 Dark Olive
15 999,00 zł 14 399,00 zł
TOPSTONE CARBON 5 2021
TOPSTONE CARBON 5 2021
13 199,00 zł 11 499,00 zł
SYNAPSE CARBON 105 2021
SYNAPSE CARBON 105 2021
13 199,00 zł 11 699,00 zł
Cannondale Scalpel Hi- Mod 1 2021
Cannondale Scalpel Hi- Mod 1 2021
43 499,00 zł 35 999,00 zł
Rail 9 2021
Rail 9 2021
32 999,00 zł 27 999,00 zł
Cannondale CAAD Optimo Sora 2020
Cannondale CAAD Optimo Sora 2020
4 599,00 zł 3 799,00 zł
Diamant ACHAT WIE
Diamant ACHAT WIE
3 099,00 zł 2 749,00 zł
MOTERRA NEO CRB 3+ 2021
MOTERRA NEO CRB 3+ 2021
28 999,00 zł 25 999,00 zł
HABIT NEO 4 2021
HABIT NEO 4 2021
24 999,00 zł 19 999,00 zł
HABIT NEO 3+ 2021
HABIT NEO 3+ 2021
28 999,00 zł 25 999,00 zł
Zaloguj się
Producenci

Opona Maxxis ARDENT zwijana

Dostępność: zapytaj o dostępność
Cena: 199,00 zł 199.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: maxxis
Kod produktu: 3723-82735_20181130163112
Pin It

Opis

Opona przeznaczona do technicznych wyścigów XC jak i długich wyścigów wytrzymałościowych.

Opona usytuowana pomiędzy Ikon-em a Ardent-em.

Stopka/TPI: 120 TPI zwijana

Mieszanka/Technologie: 3C/TR/EXO

Waga rzeczywista losowo wybranego egzemplarza: 793 gramy

TPI (Threads Per Inch)

Oznacza ilość splotu włókien kordu na 1cal kwadratowy opony

Niższe Tpi daje lepszą odporność na przebicia i rozerwania opony ale jest nieco cięższa.

Wyższe Tpi daje lepsze dopasowanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazde i co za tym idzie jest lżejsza

Wyższe Tpi powoduje iż opona staje się "szybsza"

 

Technologie w oponach Maxxis:

  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • 2PLY - PLY Warstwa „nylonu” która trzyma wszystko (użyte technologie) razem. Rozciąga się od stopki (drut, kevlar lub aramid). Może być pojedyncza lub podwójna. DUAL PLY (2 PLY) Używany w oponach DH (zwiększona wytrzymałość ścian),
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • ST - Super Tacky, bardzo miękka mieszanka gumy stosowana w oponach DH oraz Freeride, zwiększona przyczepność w każdym terenie,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,

    Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.

    Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.

    Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.

  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120 TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35 mm

 

 

 

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl