


Opona Continental Grand Prix 5000 Tubeless BlackChili 700 x 32C zwijana
Opis

Opona szosowa Continental Grand Prix 5000 posiada gładki bieżnik urozmaicony wstawkami, które rozszerzają się po bokach. Znacznie zwiększają one przyczepność na asfalcie, nawet podczas ścigania się w deszczu. Ogumienie jest bardzo lekkie za sprawą oplotu 330 TPI. Cienka wkładka Vectran Breaker dba o niezawodność opony, skutecznie chroniąc ją przed przebiciem. Mieszankę stanowi Black Chili – zawarte w niej polimery i włókna węglowe wpływają na wysoką prędkość i odpowiednie zachowanie ogumienia na zakrętach.
Model został stworzony z dbałością o wszystkie najważniejsze cechy opony szosowej, czyli o lekkość, szybkość, przyczepność i wytrzymałość na uszkodzenia. Dzięki temu sprawdza się w każdych warunkach jako opona typu allrounder. Dodatkowo technologia Active Comfort wpływa pozytywnie na efektywne chłonięcie wibracji, co przekłada się na zwiększoną wygodę jazdy. Opona w wybranych modelach występuje także w opcji Tubeless.
Najważniejsze informacje:
- Przeznaczenie: rower szosowy
- Na drogi: asfaltowe
- Na warunki: suche i mokre
- Rozmiar: 28 cali
- Typ: zwijana
- Szerokość (w zależności od wybranego modelu): 23C, 25C, 28C, 32C
- TPI: 330
- Wkładka Vectran Breaker skutecznie chroni oponę przed przebiciami
- Masa (w wersji Tubeless): 300 g (25C), 340 g (28C), 380 g (32C)
- Masa (w wersji standardowej): 205 g (23C), 220 g (25C), 250 g (28C), 295 g (32C)
Mieszanka:
BlackChili
Mieszanka BlackChili minimalizuje opory toczenia opony, a także zwiększa jej przyczepność, co przydaje się w trudnym terenie. Składnik zawiera polimery i włókna węglowe, dzięki czemu ogumienie pozwala na szybką jazdę oraz odpowiednie zachowanie na zakrętach.
Wkładka antyprzebiciowa:
Vectran Breaker
Ciekłokrystaliczny polimer o nazwie Vectran jest gwarancją odporności opony. Syntetyczny materiał tworzy włókna, które są lekkie i skutecznie zabezpieczają ogumienie przed przebiciem.
Technologie:
Tubeless (dostępna w wybranych modelach opony)
Technologia TL (Tubeless) pozwala zrezygnować z dętek, dzięki czemu zwiększa się komfort jazdy, a opory toczenia i masa ulegają redukcji. Dodatkowo w takiej oponie można stosować niższe ciśnienie, co przydaje się na trudniejszej nawierzchni.
Active Comfort Technology:
Technologia Active Comfort wpływa pozytywnie na efektywne chłonięcie wibracji. Przekłada się to na zwiększoną wygodę jazdy.