Producenci
Zaloguj się

Maxxis Crossmark II kevlar T.R

1.png
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 169,00 zł 169.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: maxxis
Kod produktu: 3723-82735_20181130170733

Opis

Opona Crossmark II to przeprojektowana wersja bardzo popularnej opony Maxxisa jaką jest Crossmark. Zamysłem twórców było stworzenie opony, która z łatwością będzie się toczyła, a jednocześnie poradzi sobie w każdych warunkach. I tak powstał Crossmark II, środek opony to dobrze znany wzór bieżnika, natomiast boki stały się bardziej agresywne by wesprzeć hamowanie oraz ulepszyć trzymanie w zakrętach.

 

 

Technologie w oponach Maxxis:

  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • 2PLY - PLY Warstwa „nylonu” która trzyma wszystko (użyte technologie) razem. Rozciąga się od stopki (drut, kevlar lub aramid). Może być pojedyncza lub podwójna. DUAL PLY (2 PLY) Używany w oponach DH (zwiększona wytrzymałość ścian),
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • ST - Super Tacky, bardzo miękka mieszanka gumy stosowana w oponach DH oraz Freeride, zwiększona przyczepność w każdym terenie,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,

    Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.

    Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.

    Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.

  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120 TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35 mm

 

 

 

 

 

 

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl