


DIAMANT Zing Trip Core (ze średnią ramą)
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Zing Trip Core łączy niską masę z wysoką wydajnością, oferując wszystko, czego możesz potrzebować na co dzień i od święta. Ponadto jest wyjątkowo praktyczny ze względu na zewnętrzny akumulator, który można wyciągnąć na noc, do ładowania, przechowywania czy transportu. Dobrze przemyślane wyposażenie dodatkowo optymalizuje stosunek wydajności do ceny i spodoba się przede wszystkim osobom zainteresowanym dłuższymi, dynamicznymi wycieczkami.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Masz znaczny, ale ograniczony budżet i chcesz zainwestować w wydajność, funkcjonalność i niezawodność. Doceniasz sprawdzone rozwiązania. Wolisz zewnętrzny akumulator ze względów praktycznych i ekonomicznych. Przekonuje Cię to, że możesz liczyć na serwis Boscha u niemal każdego sprzedawcy.
Użyte technologie
Tutaj liczy się przede wszystkim moc i jakość przy jak najniższej masie i cenie. Napęd Bosch Performance CX z momentem obrotowym 85 Nm zapewnia komfortowe wsparcie nawet przy niskiej kadencji. Najlepsze akumulatory Bosch mieszczą 205 Wh mocy na kilogram, co wystarcza nawet na 150 km jazdy. Ultralekka rama ma przemyślany, praktyczny design: mocowania do szybkiego założenia akumulatora, łatwy transport samochodowy, rączka do wnoszenia po schodach i bagażnik kompatybilny z MIK na koszyki i torby. Szersze opony, nowe chwyty i lampki sprawiają, że Zing jest jeszcze bardziej bezpieczny i komfortowy.
Dlaczego je pokochasz?
- Wybierz swój akumulator Bosch PowerPack – od najlżejszych o mocy 400 Wh po takie, których pojemność 800 Wh zabierze Cię najdalej.
- Praktyczne rozwiązania: Rama ze współczesnego aluminium jest wygodna do przenoszenia, a na główce ramy znajduje się para uchwytów na bidony.
- Praktyczny bagażnik z systemem MIK firmy Basil przewiezie wszystko, czego potrzebujesz, zachowując stabilność i chroniąc przed wstrząsami.
- Opony o szerokości 65 mm marki Schwalbe zapewniają najwyższą ochronę przed przebiciami i dbają o Twoje bezpieczeństwo. Zawsze możesz liczyć na ich przyczepność, a w nocy na odblaskowe paski.
- Dla dodatkowej ochrony przed kradzieżą osłona silnika posiada uchwyt na lokalizator AirTag od Apple.
- Wyświetlacz Bosch Intuvia 100 pokazuje tylko najważniejsze informacje, aby ułatwić Ci monitorowanie jazdy.
Ostatnie słowo
Zing Trip Core został zaprojektowany według jednej prostej zasady: treść ma pierwszeństwo nad formą. Jest to widoczne na pierwszy rzut oka i w szczegółach – nie zmieni się to podczas konserwacji, ulepszeń czy napraw w przyszłości.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Wysokiej klasy hydroformowane aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowanie akumulatora zewnętrznego |
---|---|
Widelec | SR Suntour XCR32 ze sprężyną stalową, regulacją naprężenia wstępnego, blokada, 100 mm QR, skok 63 mm |
Piasta przednia | Shimano Tourney HB-QC300, centerlock |
---|---|
Piasta tylna | Shimano QC400, 32 otwory, CenterLock, zacisk QR 135 x 5 mm |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
Opona | Schwalbe G-One Allround, pas odblaskowy, drutówka, zabezpieczenie przed przebiciami, 65-584 |
Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
---|---|
Sterownik | Bosch Intuvia 100, system inteligentny |
Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch |
Silnik | Bosch Performance Line CX, 32 km/h (maks. wspomaganie do 25 km/h w UE oraz w regionie Azji i Pacyfiku) |
Manetka | Shimano U4000, 9-rzędowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano CUES U4000 |
*Korba | Rozmiar: S, M ProWheel ze stopu aluminium, 165 mm długości |
Rozmiar: L ProWheel ze stopu aluminium, 170 mm długości |
|
Zębatka przednia | Aluminium, stalowa zębatka narrow-wide 40T, osłona łańcucha |
Kaseta | Shimano LINKGLIDE LG300, 11-46, 9-rzędowa |
Łańcuch | Shimano LG500, 9/10/11 biegów |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Siodełko | Selle Royal Vivo Moderate Ergo |
---|---|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Kierownica | Ergotec Ergo Series XXL, 31,8 mm, wznios 30 mm, 16 stopni zagięcia |
Chwyty | Bontrager XR Endurance Comp, z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 85 mm długości |
Rozmiar: L Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 105 mm długości |
|
Stery | Zintegrowane FSA, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT30, 180 mm z mocowaniem centerlock |
*Oświetlenie | Rozmiar: S, M, L Herrmans H-Black MR5-E |
---|---|
Rozmiar: S, M, L Spanninga Pimento Large, ze światłem hamowania |
|
Bagażnik Cargo | Tylny bagażnik aluminiowy kompatybilny z MIK, maks. ładowność 25 kg |
Błotnik | Plastikowe błotniki SKS, tył |
Waga | M – 22,20 kg (400 Wh) / 23,00 kg (545 Wh) / 23,90 kg (800 Wh) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.
Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.
Rozmiar | Wzrost rowerzysty | Wewnętrzna długość nogi |
---|---|---|
S |
155 - 165 cm 5'1" - 5'5" |
72 - 78 cm 28" - 31" |
Wszystkie wymiary zostały podane w centymetrach, chyba, że adnotacja stanowi inaczej.
Rozmiar: S
Numer rozmiaru ramy: 45cm
Rozmiar kół: 27.5"
A - Rura podsiodłowa: 45.0
B - Kąt nachylenia rury podsiodłowej: 73.0°
C - Długość główki ramy: 16.0
D - Kąt główki ramy: 69.0°
E - Efektywna długość górnej rury: 55.9
F - Wysokość osi suportu: 29.9
G - Obniżenie suportu: 6.0
H - Długość widełek: 48.3
I - Przesunięcie: 4.5
J - Trail: 8.9
K - Rozstaw kół: 112.0
L - Przekrok: 68.2
M - Rozstaw ramy: 36.9
N - Wysokość ramy: 61.4